روش ست کردن کلاه برت

روش ست کردن کلاه برت : احتمالا درباره کلاه برت (Béret) شنیده‌اید. شاید حتی یکی از این آیتم‌های جذاب را در کمدتان داشته باشید. در هر حال، خوب است بدانید این اکسسوری دوست‌داشتنی با گذشت زمان به نمادی از مد فرانسوی تبدیل شده و اکنون دیگر چیزی به مراتب فراتر از یک کلاه شیک پشمی است. در این مطلب، قصد داریم برایتان بگوییم کلاه برت چیست؟ و چگونه می‌توان آن را به زیباترین شکل ممکن با دیگر آیتم‌ها ست کرد؟ با ما در مُدانا پلاس همراه باشید.

۱- کلیشه‌ها را فراموش کنید

برای آن‌که کلاه برت را به زیبایی با دیگر آیتم‌ها ست کنید لازم است از کلیشه‌ها فاصله بگیرید و از ترکیب پارچه‌های مختلف با هم نگرانی نداشته باشید. انتخاب برت‌های گوناگون با جنس‌های متنوعی از قبیل، چرمی، پشمی یا نمدی می‌تواند رنگ و بوی متفاوتی را به استایل‌تان ببخشد. این قاعده درباره خانم‌ها و آقایان به یک اندازه صدق می‌کند.

۲- استایل خیابانی را امتحان کنید

فارغ از جنسیت‌تان، برای داشتن ظاهری مدرن‌تر می‌توانید کلاه برت محبوب‌تان را با شلوار جین، اسنیکر، کفش ورزشی یا کت بایکر ست کنید.

روش ست کردن کلاه برت

روش ست کردن کلاه برت

۳- به ترکیب رنگ‌ها توجه کنید

یک کلاه برت پر رنگ را می‌توانید با آیتم‌هایی ست کنید که از رنگ‌های مکمل برخوردار باشند. به‌عنوان مثال، خانم‌ها و آقایان بسته به سلیقه شخصی‌شان می‌توانند یک ژاکت زرد خردلی را با یک کلاه سرمه‌ای، آبی لاجوردی یا یشمی ترکیب کنند و از استایل جذاب‌شان لذت ببرند.

۴- کلاه‌تان را با ترنچ کت ست کنید

ترکیب یک ترنچ کت بژ با یک کلاه برت قرمز می‌تواند استایلی کلاسیک و کاملا فرانسوی را برایتان ایجاد کند. کافی است به خیابان‌های پاریس سری بزنید تا مردان و زنانی را ببینید که در روزهای نسبتا سرد سال با این استایل در کوچه‌های سنگفرش شده رفت‌وآمد می‌کنند.

روش ست کردن کلاه برت

روش ست کردن کلاه برت

۵- کت بلیزر را امتحان کنید

استایلی را تصور کنید که از یک بلیزر با پارچه تارتان، یک کلاه برت مشکی، یک بلوز یقه اسکی مشکی، یک شلوار خوش دوخت و کفش‌های دربی یا آکسفورد زنانه یا مردانه تشکیل شده باشد. این استایل به‌اندازه‌ای شیک است که به سختی می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

روش ست کردن کلاه برت

روش ست کردن کلاه برت

۶- آرایش مینیمال داشته باشید

خوب است خانم‌ها بدانند با بر سر گذاشتن کلاه برت ، توجه‌ها را بیش از پیش به صورت‌شان جلب می‌کنند. بنابراین، در صورتی که خانم هستید و آرایش کردن را دوست دارید، نیازی نیست چهره‌تان را به شکل اغراق‌آمیزی آراسته کنید. کافی است یک آرایش مینیمال با رنگ‌های خنثی را امتحان کنید یا فقط با استفاده از ریمل و رژلب قرمز محبوب‌تان چهره خود را به طبیعی‌ترین شکل ممکن با نشاط‌تر و جذاب‌تر نشان دهید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *