چطور تیپ جذاب تری داشته باشیم؟

 

چطور تیپ جذاب تری داشته باشیم؟ اگر دوست دارید ظاهر بهتری داشته باشید باید نکات متعددی را چه موقع خرید چه موقع پوشیدن و ست کردن لباس‌ها، رعایت کنید.در پست های مربوط  ما به خوشتیپ و شیک بودن نوع استایل شما گفت و گو کردیم حال میخواهیم درباره اهمیت این موضوع که چطور تیپ جذابتری در عین حال خوشتیپ و تمیز و مرتب بودن داشته باشیم حرف بزنیم, چه  فاکتور های مهمی در استایل شیک شما مهم خواهد بود؟

در واقع برای اینکه ظاهر خوب و تیپ جذاب تری داشته باشید، قبل از خرید کردن باید به لباس مورد نظرتان فکر کنید. اگر آن دسته افرادی هستید که با وجود کمد پر از لباس، همیشه دنبال لباس می‌گردید و هیچ‌وقت لباس مناسب ندارید، این نکات را همواره در ذهن داشته باشید.با go2sryle.ir همراه باشید.

۱. هیچ لباسی را برای فقط یک موقعیت نخرید

همه‌ی ما وقتی به مهمانی خاصی دعوت می‌شویم، اول از همه به فکر خرید لباس خاص می‌افتیم. لباسی که با لباس‌های قبلی خود ما و لباس سایر مهمان‌ها متفاوت باشد. دقیقا مشکل از همین جا ایجاد می‌شود که ما فقط برای یک موقعیت خاص لباس می‌خریم. به همین دلیل نمی‌توانیم اکسسوری‌ها و لباس‌ها را در موقعیت‌های مختلف بپوشیم.

چطور تیپ جذاب تری داشته باشیم؟

به جای اینکه لباس خاصی برای موقعیت خاص بخرید، لباس‌ها و اکسسوری‌هایی را در نظر بگیرید که بتوانید آنها را در موقعیت‌های متفاوت با لباس‌های دیگر ست کنید. در واقع لباس را باید بتوانید بارها استفاده کنید نه اینکه فقط در یک موقعیت خاص بپوشید.

۲. لباس‌هایی که اندازه‌تان نیست، نخرید یا نگه ندارید

گاهی لباس‌های مختلفی که دیگر اندازه‌مان نیست به امید اینکه روزی دوباره اندازه می‌شوند، نگه می‌داریم. حتی گاهی به دلیل اینکه در حراج، یک لباس زیبا را با قیمت مناسبی می‌فروشند، آن را می‌خرید در حالی یک شماره کوچک‌تر است ولی قصد داریم وزن‌مان را کم کنیم. اما معمولا به ندرت‌ اتفاق می‌افتد که از این لباس‌ها استفاده کنیم. از همان ابتدا، لباسی بخرید که کاملا اندازه شما باشد. لباس تنگ یا لباس خیلی گشاد، ظاهر شما را نامرتب نشان می‌دهد و شیک نیست.

۳. لباسی که به شما نمی‌آید نخرید

هرگز اسیر مد نشوید.معمولا  لباس و مدلی که مد شده و همه می‌پوشند، اصلا به شما نمی‌آید. برای اینکه مطابق مد روز باشید، سعی نکنید لباسی را بپوشید که اصلا مناسب‌تان نیست. اولین چیزی که موقع انتخاب لباس باید دقت کنید، قبل از مد، این است که لباس به شما بیاید و از نظر مدل و سایز برای شما مناسب باشد.

 

 

چطور تیپ جذاب تری داشته باشیم؟

4. وقتی لباس نو می‌خرید، از شر لباس‌های قدیمی خلاص شوید

دائم کمدتان را بررسی کنید. وقتی لباس نویی می‌خرید، لباس‌های کهنه و قدیمی را دور بریزید. برای خودتان قانون بگذارید، تا زمانی که واقعا به چیزی علاقه ندارید، آن را نخرید و اگر خریدید، یک لباس اضافه را دور بیاندازید.

5 برندها و مدل‌های جدید را امتحان کنید

اگر عادت دارید که همیشه از یک برند لباس می‌خرید یا سبک خاصی برای پوشیدن لباس دارید، از اینکه آن را تغییر دهید، نترسید. تغییر دادن سبک لباس پوشیدن، باعث می‌شود که ظاهر متفاوت‌تری پیدا کنید. شاید مدل جدیدی پیدا کنید که بیشتر از مدل همیشگی به شما می‌آید.

با کمک این نکات، می‌توانید تیپ جذاب‌تری داشته باشید و در سال جدید، با ظاهری متفاوت همه را شگفت‌زده کنید.

چطور تیپ جذاب تری داشته باشیم؟

چطور تیپ جذاب تری داشته باشیم؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *