مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

 

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر :حتی اگر طرفدار سادگی و سبک مینیمال باشید، در هنگام انتخاب مدل مانتو، از میان هزاران مدلی که در بازار، مزون‌ها و فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد، ممکن است وسوسه شوید و نظر خود را تغییر دهید و به جای مانتوهای ساده، به سراغ مانتوهای مدل دار با طرح‌های امروزی‌ و به روزتر بروید. در این مقاله ده‌ها مدل مانتو ترکیبی جدید 2020 شامل مانتوهای دو رنگ، مانتوهایی با پارچه گیپور، مانتوهای ریون و مانتوهای حریر را با هم خواهیم دید و هر کدام را به طور مجزا بررسی می‌کنیم. پس خواندن این مقاله از go2style.ir  را از دست ندهید.

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

خرید و انتخاب انواع مدل مانتو ترکیبی جدید2020 به دلیل طراحی‌های متفاوت و متنوعی که دارند، فرایند بسیار طولانی و زمان بری است. اگر خرید یک مانتو با مدل ترکیبی مد نظر شما باشد، علاوه بر هزینه‌ی نسبتا بالایی که باید برای خرید آن در نظر بگیرید، زمان بسیار زیادی نیز از شما گرفته خواهد شد. اما اگر می‌خواهید یک مانتو ترکیبی با قیمت معقول، کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن را خریداری کنید

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020 مانتو دو رنگ

طراحی مانتوها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند اما به جرئت می‌توان گفت که یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین انواع طراحی‌های مانتو، مدل‌های دو رنگ است. مانتو دو رنگ به مانتوهایی گفته می‌شود که در دوخت آن‌ها از دو یا چند پارچه با رنگ‌های متفاوت استفاده شده است. ترکیب پارچه‌های رنگی همانند ترکیب رنگ‌های مختلف، از تنوع بیشماری برخوردار است. از جمله مدل مانتو ترکیبی دو رنگ، مانتوهایی هستند که بر روی مچ آستین‌ها، دور یقه، قسمتی از بالا تنه یا کل آن رنگ‌های متفاوتی به کار رفته است. انواع دیگر این مانتوها، مدل‌های هستند که از پارچه‌های طرح دار به صورت اشکال هندسی دوخته شده بر مانتو یا به شکل نوارهایی بر روی مچ، دور یقه و حاشیه‌ی مانتو استفاده می‌شود.

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

 

در هنگام خرید یک مدل مانتو ترکیبی دو رنگ، به نکات زیر توجه داشته باشید:

در طراحی مانتوهای ترکیبی دو رنگ، هماهنگی رنگ‌ها مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فاکتور زیبایی مانتو خواهد بود. برای مانتوهای کژوال، بهتر است که از پارچه‌هایی با رنگ‌های هم خانواده و نزدیک به هم و برای مانتوهای رسمی و اداری، بهتر است که از رنگ‌هایی با تضاد بیشتر (مثل آبی و قرمز) استفاده کنید.

در طراحی این مدل مانتوها هیچ محدودیتی وجود ندارد اما بهتر است که در هنگام انتخاب رنگ‌ها و طرح پارچه‌ها دقت بیشتری به خرج دهید و مانتویی را انتخاب کنید که در موقعیت‌های زیادی قابل استفاده باشد.
پارچه‌های نخی از جمله بهترین  گزینه‌ها برای مانتوهای ترکیبی دو رنگ هستند. مانتوهای دو رنگی که از جنس پارچه‌های نخی باشند، علاوه بر فرم زیبایی که دارند، راحتی بسیار زیادی هم دارند و به بدن اجازه می‌دهند تا به طور طبیعی تنفس کند.
اگر طرفدار مانتوهای سنتی هستید، می‌توانید با خیال راحت از انواع مدل مانتو ترکیبی دو رنگ که در طراحی آن‌ها از پارچه‌های گل دار و سنتی استفاده شده است، در استایل روزمره‌ی خود به کار ببرید. این مدل مانتوها برای دوست داران استایل‌های هنری بسیار مناسب خواهد بود.

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

یکی از انواع مدل‌ مانتوهایی که هم به صورت فیت و چسبان و هم به صورت اورسایز و آزاد زیبایی خود را به خوبی حفظ می‌کند، انواع مدل مانتوهای ترکیبی دو رنگ هستند.
بری فصل تابستان یا استایل‌های دانشجویی یک مانتوی ترکیبی دو رنگ جلوبسته و اورسایز، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.
اگر به استایل‌های ماکزیمال علاقه دارید و مایلید که ظاهر پر زرق و برق و شلوغی داشته باشید، می‌توانید کمی خلاقیت به خرج بدهید و مانتویی را انتخاب کنید که پارچه‌هایی با رنگ‌ و طرح‌های مختلف در طراحی آن به کار رفته باشد.

 

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020 مانتو پارچه‌ گیپور

کمتر کسی پیدا می‌شود که به پارچه‌های لوکس و گران قیمت و زیبای گیپور علاقه نداشته باشد. پارچه‌های گیپور به دلیل جزییات بسیار زیادی که در آن‌ها به کار رفته است، پارچه‌های پرهزینه‌ای به شمار می‌روند و به طور معمول، لباس‌هایی که در بخش‌هایی از آن از پارچه‌های گیپور استفاده شده باشد، قیمت بیشتری دارند و برای موقعیت‌ها و مکان‌های خاص‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی می‌توان گفت که این پارچه‌ها استفاده‌ی رسمی و فرمال‌تری دارند و در استایل‌های روزمره به کار نمی‌روند. علاوه بر هزینه‌ی بالای آن‌ها، شست و شو و نگهداری این پارچه‌ها فرایند نسبتا سخت و دشواری است.

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

پس اگر قصد خرید مانتوی ترکیبی با پارچه‌ی گیپور را دارید، بهتر است که در کنار نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید:

1. پارچه‌های گیپور پارچه‌های بسیار پر کاری هستند و به همین دلیل وزن زیادی نسبت به سایر پارچه‌ها نیز دارند. در هنگام خرید یا دوختن یک مانتو ترکیبی با پارچه گیپور، بهتر است مانتوهایی را انتخاب کنید که پارچه‌ی گیپور آن‌ها بخش‌های کمتری از مانتو را در برگرفته باشد. هم چنین انتخاب مانتوهایی که پارچه‌ی گیپور آن‌ها مسطح و دارای جزییات کمتری باشد، به راحتی شما کمک فراوانی خواهد کرد.

2. مانتوهای ترکیبی با پارچه گیپور، بهترین انتخاب برای مجالس خواستگاری، نامزدی یا عقدهای محضری هستند. اگر می‌خواهید برای جشن عقدتان یکی از این مانتوها را خریداری کنید، به سراغ رنگ‌های روشن و ملایمی مانند سفید، شیری، کرم، صورتی روشن و غیره بروید. یک شلوار سفید نیز استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

3. مانتوهای ترکیبی با پارچه گیپور انواع مختلفی دارد. برخی از آن‌ها تماما گیپور یا دانتل هستند. این مدل مانتوها عموما بلندتر و بدون آستر هستند به عنوان یک رویه برای یک مجلس عروسی گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهند بود.

4. اگر یکی از انواع مدل مانتو ترکیبی با پارچه گیپور را در لیست خرید خود قرار داده اید، باید توجه داشته باشید که باید سایر عناصر استایلتان را در ساده‌ترین حالت ممکن خود قرار دهید. چرا که این مدل مانتوها به تنهایی دارای جزییات زیادی هستند و اضافه کردن آیتم‌های شلوغ، باعث ایجاد ناهماهنگی در ظاهرتان خواهد شد.

5. توجه کنید که خرید یک مدل مانتو ترکیبی با پارچه گیپور، فرایند پرهزینه‌ای است. اگر می‌خواهید با هزینه‌ی پایین، یکی از این مانتوها را خریداری کنید بهتر است که دست نگه دارید چرا که احتمالا مانتوی شما از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.

6. برای شست و شوی مانتوهای ترکیبی با پارچه گیپور، به هیچ عنوان از ماشین لباس شویی استفاده نکنید. بهترین راه برای شستن این مانتوها، شست و شو با دست است. در غیر این صورت باید منتظر از بین رفتن زیبایی و فرم پارچه گیپور باشید.

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020 پارچه ریون

اگر به مد چند سال قبل نگاهی بیندازیم، بدون شک پارچه‌های ریون خود نمایی خواهند کرد. این پارچه‌ها که دوره‌ی نسبتا طولانی رایج‌ترین پارچه‌ها برای تولید مانتو بودند، امروز کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند اما هنوز طرفداران خود را دارند. پارچه‌های ریون ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. مهم‌ترین خصوصیت پارچه‌های ریون، انعطاف پذیری و راحتی آن‌هاست. اما در کنار این ویژگی بسیار مهم، معایب زیادی نیز دارد. مانتو ترکیبی‌ با پارچه‌ی ریون، تنوع کمتری نسبت به سایر مانتوهای ترکیبی دارند. به طور معمول، پارچه‌های ریون در مانتوهایی که مدل فون دارند، بسیار پر استفاده هستند. مانتوهای ترکیبی با پراچه ریون هم چنین برای خانم‌هایی که دوران بارداری خود را می‌گذرانند یا در مرحله‌ی شیردهی به سر می‌برند، بسیار مناسب خواهند بود.

قبل از خرید مانتوهای ترکیبی با پارچه ریون بهتر است که موارد زیر را بخوانید تا بتوانید مانتوی خود را بهتر انتخاب کنید:

مانتوهای ترکیبی ریون می‌توانند به صورت دو یا چند رنگ طراحی شوند. به کارگیری پارچه‌های ریون در رنگ‌های متفاوت، یکپارچگی و هماهنگی مانتو را حفظ خواهد کرد. بهتر است مانتوهای ترکیبی با پارچه ریونی را بخرید که رنگ‌های هماهنگ‌تری داشته باشند.
از جمله مدل‌‌های مانتو که با پارچه‌های ریون بسیار زیبا خواهد بود، مانتوهای چپ و راستی است. بهتر است که قسمت بالاتنه‌ی مانتو از ریون و قسمت پایینی آن از پارچه‌های هم جنس یا جنسی که مدنظر شما است، باشد.
یکی دیگر از مدل مانتو ترکیبی جدید با پارچه ریون، مانتوهایی است که فرم سرافونی دارند. پارچه‌های ریون برای این مدل مانتو بسیار مناسب هستند. بهتر است که رنگ‌های متضاد را در کنار هم به کار ببرید. مانتوهای سرافونی مانتوهایی هستند که آستین‌ها رنگ‌ متفاوتی با سایر قسمت‌ها دارند.
یکی از معایب مانتوهایی که از جنس ریون هستند، نوع الیاف به کار رفته در آن‌ها است. اگر چه پارچه‌های ریون بسیار راحت و سبک هستند، اما الیاف این نوع از پارچه‌ها مصنوعی است. بهترین پارچه‌ها پارچه‌هایی هستند که از الیاف طبیعی تولید شده باشند. از این جهت، بهتر است که در استفاده از آن‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهید.
برای شست و شوی مانتو ترکیبی با پارچه ریون، بهتر است از آب گرم و موارد شوینده‌ی قوی به هیچ عنوان استفاده نکنید. آب گرم باعث از بین رفتن بافت پارچه و از فرم افتادن مانتوی شما خواهد شد و استفاده از مواد شوینده‌ی قوی نیز به پارچه‌ی ریون آسیب خواهد زد.

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

پارچه‌های حریر بدون شک یکی از زیباترین و متنوع‌ترین انواع پارچه‌ها به شمار می‌رود. این پارچه‌ها امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های بیشماری موجود است و هر کسی بسته به سلیقه‌ی خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند. پارچه‌های حریر به دلیل ویژگی‌های متمایزی که دارند، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. امروزه به خصوص در فصل تابستان، مانتوهای حریر به کمد بسیاری از خانم‌ها وارد شده‌اند. پارچه‌های حریر پارچه‌های بسیار سبکی هستند و به عنوان مانتوهای اورسایز و آزاد انتخاب بسیار خوبی برای فصل‌های گرم خواهند بود. یکی از کاربردهای پارچه‌های حریر، ترکیب آن‌ها با سایر پارچه‌ها است. مانتوهای ترکیبی با پارچه‌های حریر هم می‌توانند فرم کژوال و غیر رسمی و هم فرم رسمی داشته باشند. این مانتوهای ترکیبی گزینه‌ی مناسبی برای مانتوهای عقد و مجالس عروسی نیز به شمار می‌روند.

قبل از خرید یک مانتو ترکیبی حریر، پیشنهاد می‌شود که به نکات زیر توجه داشته باشید:

مانتوهایی که از جنس پارچه‌های کرپ هستند، بهترین گزینه برای ترکیب شدن با پارچه‌های حریر هستند. قسمت‌هایی از آستین، بالا تنه یا دامن مانتو، بخش‌هایی هستند که می‌توانند با حریر جایگزین شوند و فرم جذاب‌تری با مانتو بدهند.
پارچه‌های حریر را می‌توانند به عنوان رویه نیز به کار روند. البته بهترین راه برای این که رویه‌های از جنس پارچه‌های حریر جلوه‌ی بهتری داشته باشند، این است که مانتوی اصلی بدون آستین باشد و رویه‌ی حریر بر روی آن قرار بگیرد.
حریرهای طرح دار یکی دیگر از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند در ترکیب با سایر پارچه‌ها، جذابیت بسیار زیادی به استایل شما ببخشند. البته باید توجه داشته باشید که بهتر است از رنگ‌ها و طرح‌های هماهنگ استفاده کنید تا ظاهر شما بیش از حد شلوغ نشود.

مانتوهای ترکیبی با پارچه حریر یکی دیگر از گزینه‌های بسیار جذاب و منحصر به فرد برای یک مراسم عقد محضری و خواستگاری به شمار می‌رود. بهتر است که از ترکیب پارچه‌های کرپ با کیفیت به همراه حریر استفاده کنید. رنگ‌های روشن نظیر سفید، صورتی ملایم و شیری نیز جلوه‌ی بسیار جذابی به ظاهر شما خواهند بخشید.

مانتو از جنس کرپ

ترکیب پارچه‌های حریر با طرح و رنگ‌های مختلف با یک دیگر، یکی دیگر از انواع مدل مانتو ترکیبی جدید 2020 است. مانتوهایی که با پارچه‌های حریر مختلفی دوخته شده اند، به طور معمولا حالت فانتزی و در عین حال بسیار لوکس و جذابی دارند. این مدل مانتوها نیز برای پوشیدن در مواقع و موقعیت‌های رسمی، انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

خرید یک مانتو ترکیبی حریر

خرید یک مانتو ترکیبی حریر

مانتو ترکیبی با چه پارچه هایی تهیه میشه ؟

مانتو ترکیبی با پارچه‌های متنوعی مانند پارچه گیپو، ریون، حریر و … دوخته می‌شوند.

مانتو حریر

مانتو حریر

مانتو ترکیبی با چه پارچه هایی تهیه میشه

مانتو ترکیبی با چه پارچه هایی تهیه میشه

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020 پارچه ریون

مانتو مجلسی

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020 پارچه ریون

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *