رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها

 

رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها :ظاهر و استایل ساده برای هر کس، بطور روزانه از اهمیت دادن به فرم لباس و نهایت ساده پوشی وی بهره می گیرد. شاید بسیاری از خانم ها را دیده باشید؛ که در عین ساده پوشی بسیار جذاب و شیک به نظر می رسند. راز موفقیت این افراد در همین جمله نهفته است.

اهمیت دادن به رنگ های هماهنگ و جنس لباس های مناسب برای آن ها باعث می شود؛ تا به نظر بسیار هماهنگ و آراسته به نظر آیند. رعایت این نکات در داشتن یک استایل ساده و یک استایل شیک، می تواند به هر شخصی کمک کند؛ تا ظاهر ایده آل خویش را، در هنگام پوشیدن لباس های مختلف رعایت نماید. اگر جزء طرفداران استایل ساده و  اصول شیک پوشی  هستید بهتر است ادامه این مطلب  از برو تو استایل را دنبال کنید.

 

استایل ساده

در استایل ساده و شیک خود به ساختار لباس توجه کنید.

یک کمد پوشینه برای خودتان ایجاد کنید؛ که مناسب کاری است که انجام می‌دهید. این کمد پوشینه، یا کمد لباس های مورد علاقه، پر از لباس ‌هایی است که دوست‌شان دارید. و همه بر طبق اصول اساسی مد هستند. هر مورد قرار گرفته در این کمد، باید به دقت انتخاب شوند؛ تا با بقیه لباس‌ های شما تعویض شوند.

دقت کنید که تمام جزئیات لازم در کمد لباس مورد علاقه شما باشند. که همگی در استایل ساده و شیک موردنظرتان قرار دارند. این یک راه‌ حل مناسب و کلیدی، و همچنین یک پاسخ برای مشکلات بزرگ بابت این احساس است؛ که مدام از خود نپرسید، چرا چیزی برای پوشیدن ندارم؟!!

 

توجه به رنگ بندی لباس را در استایل ساده و شیک خود فراموش نکنید.

یک الی ۴ رنگ پایه را برای کمد لباس های مورد علاقه در استایل ساده خویش، انتخاب کنید. انتخاب یک پالت رنگ برای لباس‌هایتان ترکیب و تطبیق را خیلی آسانتر می‌کند. شما می‌توانید به سرعت به ظاهر، سبک ‌های مختلف با هماهنگی ترکیبات متنوع لباس ‌های یکسان هنگامی که یک کمد رنگ ‌های اصلی زیادی دارید، برسید.

رنگ‌ها را از طریق اکسسوری ها، کیف و کفش، کت، شال و بیشتر موارد تکمیل کنید. سبک شخصی خود را از طریق بافت و با استفاده از پارچه‌های مختلف ترکیب کنید. تا به نوعی در پوشش خود یکنواخت و یکدست به نظر نرسید. و حق انتخاب بیشتری داشته باشید. ۴ – ۴ رنگ پایه را از طیف ارائه شده؛ در تصویر پایین انتخاب کنید.

توجه به رنگ بندی لباس را در استایل ساده و شیک خود فراموش نکنید.

شما می‌توانید رنگ ‌های مختلف را در فصل های مختلف سال تغییر دهید. در نظر داشته باشید که در استایل ساده و شیک شما رنگ یک ابزار قدرتمند برای حکمرانی به شمار می آید. با زمان و تلاش بسیار کمی، می‌توانید کمد لباس های مورد علاقه ی خود را به یک کمد بایگانی مناسب با تمام لوازم لازم تبدیل نمایید.

رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها

داشتن برنامه برای لباس پوشیدن و ترتیب استایل شخصی

شاید عجیب به نظر برسد اما، شما باید لباس هفته گی خود را برنامه‌ریزی کنید! زمان همیشه یک نعمت نیست که ما به وفور در آن قرار داشته باشیم؛ و گاهی اوقات واقعا فرصتی برای فکر کردن به این که چقدر منظم و شیک به نظر میرسیم؛ یا برای انتخاب یک لباس ست مناسب نداریم. این موضوع به طور مستقیم بر نحوه احساس ما تاثیر خواهد گذاشت. شما شایستگی این را دارید که بهترین پوشش را در استایل ساده و شیک زنانه خویش داشته باشید.

اگر زندگی پر مشغله دارید؛ باید زمان خود را صرف برنامه ‌ریزی هفتگی برای پوشش لباس های مختلف و هماهنگ کردن آنان کنید. در واقع زمان را در طولانی ‌مدت صرفه‌ جویی خواهید کرد. باید زمانی را اختصاص دهید؛ تا لباس‌های هفتگی خود را برنامه‌ ریزی کنید. پس این بخش را به تقویم خود اضافه کنید.در این بخش از بیا تو آرن  رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها  را برای روزهای آتی متحول خواهد نمود. و در نهایت فشار و استرس وارد بر شما صبح های زود، قبل از آماده شدن از بین خواهد رفت.

 

تهیه کردن لباس های پایه را در استایل شخصی خود در نظر بگیرید.

داشتن چند عدد پیراهن ساده در کمد لباس های مورد علاقه بسیار ضروری است. بسته به سبک زندگی شما این لباس پایه ممکن است پیراهن سیاه، پیراهن سفید و یا تی‌شرت سفید باشد. نکته اصلی این است که باید این بخش را تهیه نمایید. تا به نوعی استایل ساده خویش را تکمیل کنید.

شما باید به اندازه کافی در کمد خود البسه ی پایه داشته باشید؛ تا در طول هفته و چرخه شستشوی آنان دچار مشکل نشوید. تهیه چند عدد لباس ساده آستین کوتاه، و آستین بلند در فصول مختلف می تواند ظاهر تان را بسیار منظم و شیک نگه دارد.

رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها

 

رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها

 

 

انعکاس شخصی را در لباس پوشیدن در نظر بگیرید.

در مورد رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها این شما هستید که تصمیم گیری می کنید. ممکن است مجبور شوید که در مورد تغییرات خود در نحوه پوشش‌تان تصمیم گیری کنید. پستلاش   کنید که در حال ساخت یک کمد پر از لباس‌هایی هستید که دوست‌شان دارید. ایجاد یک سبک شخصی باعث پیدا کردن یک روند مشخص در لباس پوشیدن و ظاهر زیبای شما خواهد شد.

این یک عامل انگیزه دهنده کلیدی است. چرا که برخلاف پیروی کورکورانه از یک مد خاص می توانید بر اساس سلیقه ی شخصی خود تصمیم گیری کنید. بازتاب یک لباس و مشاهده سبک و استایل ساده تان در مقابل آینه می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. سعی کنید این بازتاب شخصی را به واسطه تنظیم رنگ ها و بافت لباس های مختلف ایجاد نمایید.

به خاطر  داشته باشید رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها  که این روند انتخاب در استایل زیبا و شیک تان می تواند بسیار هیجان ‌انگیز باشد. شما به تنهایی می توانید متخصص مد و آرایش لباس و یا موهایتان باشید. پس نهایت سعی خود را داشته باشید تا با سبک و استایل ساده خود ارتباط برقرار کنید. در نتیجه به طور قابل ‌توجهی نسبت به تلاش های دیگران برای استفاده از ترکیب رنگ‌ها، بافت‌ها و اکسسوری های لازم استفاده می‌ کنید. و این می تواند شما را به یک خانم ساده و شیک پوش تبدیل نماید.

 

انعکاس شخصی را در لباس پوشیدن در نظر بگیرید.

 

مرحله نهایی پذیرش استایل ساده و شیک شخصی تان است.

همانطور که اشاره شد باید روی لباس‌هایی که دوست دارید تمرکز کنید؛ تا بتوانید لباس هایی را انتخاب کنید که در پوشیدن آنان در کنار هم احساس رضایت دارید. با در نظر گرفتن هزینه‌های می توانید برای تکمیل استایل ساده خود، لباس های جدید تهیه کنید.

البته این خرید باید حساب شده باشد. و از طرفی با کنترل عادات خرید خود، پول پس‌انداز خواهید کرد. پذیرش استایل ساده و شخصی تان در ابتدای امر باید توسط خودتان مورد پذیرش قرار بگیرد.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *