انواع شلوار زنانه

انواع استایل شلوار زنانه از آن جا که شلوار زنانه از اصلی ترین اجزای جامه امروزی بانو ها است از اهمیت خاصی در استایل های گوناگون زنانه برخوردار است. می خواهیم به شکل کوتاه تاریخچه شلوار زنانه را در استایل شناسی جامه بانوان مرور کنیم. برای آشنایی بیشتر با استفاده شلوار زنانه با مُدانا پلاس همراه باشید.

استایل شناسی شلوار زنانه

شلوار زنانه امروزه از ملزومات پوشش بانو ها می باشد . این درحالی است که در سالهای گذشته زنان حق استفاده از شلوار را نداشتند در سال 1919 زنی به نام لویزا کاپتیلو اقدام به ابهام شلوار زنانه در ملاعام کرد وبه جای دامن های مرسوم آن زمان از شلوار استفاده کرد.

تاریخچه شلوار زنانه

لویزا کاپتیلو به انگیزه این قانون شکنی به حبس افتاد ولی قاضی پرونده اش اتهامات وی را که شامل ابهام شلوار به جای دامن بود را رد کرد. در سالهای 1920 لغایت 1930 پوشیدن شلوار زنانه توسط خانم ها به شدت افزایش یافت حتی بازیگران نامی آن زمان برای عکاسی هایشان از شلوار استفاده می کردند . جالب است بدانید اولین زنان شلوار پوش که از شلوار زنانه رسمی ، استفاده کردند زنان خلبان بودند که در اوایل قرن 20 این تغییر را ایجاد کردند.

دراستایل شناسی شلوار سعی بر این است تا در مورد شلوار زنانه در تمام استایل های مطرح دنیا بحث شود .مُدانا پلاس میخواهد با مطلب زیر چگونگی شلوار زنانه را در استایل هایی چون بوهو ، کژوال ، مینیمال ، ماکسیمال ،اگزوتیک ، تام بوی و… را رسیدگی کند .

از انواع شلوار زنانه می توان به شلوار چسبان ، شلوار دم پا گشاد ، شلوار برمودا ، شلوار رکابی ، شلوار راسته ، شلوار دستک بادی ، شلوار راحتی ، دامن شلواری و…. اشاره کرد .

انواع استایل شلوار زنانه

شلواراستایل بوهو

شلوار در استایل بوهو : استایل بوهو تنها یک سبک پوششی نیست بلکه یک روش زندگی است شلوار بوهو اغلب از جنس جین بوده وتزییناتی چون ریش ریش در دو طرف آن وجود دارد.

انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه بوهو

اگر رغبت دارید چند پوشاک را با هم ترکیب کنید ، بهتر است از استایل بوهو اطاعت کرده واکسسوری دراین سبک پوشش طرح های قلاب بافی شده ویا گردنبند های مهره ای و… است .لباس هایی با سایز بزرگتر، دامن زنانه ماکسی ولباس هایی با پارچه خنک ودارای طرح هایی خاص در کمد پیروان استایل بوهو بسیار دیده می شود .

شلوار استایل کژوال

شلوار استایل کژوال : معمولا افراد پیرو استایل کژوال از جامه هایی که آسان ودر عین حال معقول است ومناسب کاربرد یومیه است می پوشند. شلوار استایل کژوال باید به گونه ای باشد که فرد در آن احساس راحتی کند

انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه کژوال

شلوارهای جین با رنگ تیره بسیار مناسب کاربرد بانو ها در این سبک پوشش است در استایل کژوال شما مجازید هر چیزی را که دوست دارید بپوشید شلوار زنانه جین خویش را با یک زوج کتانی با رنگ پسندیده ست کنید واز راحتی وشیکی آن لذت ببرید.

انواع استایل شلوار زنانه

شلوار استایل ویمسیکال

شلوار استایل ویمسیکال : در فصل گرم استایل ویمسیکال بسیار پرطرفدار است . جامه هایی با رنگ شاد وپارچه ای نرم نخی وطرح های شلوغ مربوط به این استایل است .

انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه ویمسیکال

شلوار استایل ویمسیکال شلوار دامنی با طرح گل گلی ویا ترکیب رنگ هایی شاد است که با پیراهن بلند ویا اختصار مناسب وصندل یا کفش لژدار ست می شود ، به کارگیری کیف های کوچک که تزییناتی قشنگ دارند می توانید به عنوان اکسسوری استفاده کنید .

شلوار استایل مینیمال

شلوار استایل مینیمال : سادگی در استایل مینیمال حرف نخست را می زند. به کارگیری آیتم های پرزرق برق دراستایل مینیمال باعث شده است شلوار استایل مینیمال شلواری ساده است که دوختی زیبا دارد اما از تزیینات در این شلوار زنانه خبری نیست ، بهتر است در این سبک پوششی از دو رنگ که بیشتر رنگ سفید وسیاه ویا رنگ هایی چون کرمی وسورمه ای ،قهوه ای وخاکستری است استفاده کنید .

انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه مینیمال

دراین استایل خلاقیت نقش چندانی ندارد واستفاده از رنگ ها اندک است .برای پوشش خویش به سبک مینیمالیست ها می توانید از یک رنگ در طیف گوناگون بهره‌گیری کنید جالب است بدانید بیشترآقایان خواسته ویا ناخواسته از استایل مینیمال پیروی می کنند . می توانید شلواراستایل مینیمال را شلواری کتان با رنگ دلخواه که با بقیه پوشش شما از لحاظ رنگ ست است ، انتخاب کنید.

 

انواع استایل شلوار زنانه

شلوار استایل ماکسیمال

شلوار استایل ماکسیمال : استایل ماکسیمال ، نقطه روبرو استایل مینیمال قراردارد. سبک ماکسیمال بر این نظر است که باید با جزئیات بسیار و شلوغ کردن استایل، به جذابیت پوشش خویش افزود.

انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه ماکسیمال

از رنگ های سریع به همراه اکسسوری های پر زرق برق انتخاب کنید بکار بردن اکسسوری در استایل ماکسیمال خیلی مهم است شما مجازید چند جامه را با رنگهای متفاوت با هم بپوشید .برای اطاعت از این سبک پوشش می توانید شلوارزنانه قرمز رنگ را با یک پیراهن گیپور قشنگ وکفش قرمز همراه کرده واز کیف دستی با تزیینات بسیار استفاده کنید .

شلوار استایل کلاسیک

شلوار استایل کلاسیک : افرادی که طرفدار این استایل هستند بسیار خوش سلیقه بوده و فراتر از مد وفشن لباس می پوشند .پارچه شلوار زنانه در این استایل بسیار اهمیت دارد .شلوار استایل کلاسیک از جنس ابریشم ، پنبه ، پشم است . سایز شلوارتان باید کاملا اندازه وفیت تن شما باشد .

انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه کلاسیک

اگر بخواهید شلواراستایل کلاسیک بپوشید بهتراست ، شلوار پشمی خاکستری را به همراه پیراهنی سفید ومانتویی به رنگ شلوارتان ست کنید واز سادگی وشیکی پوشش خود لذت ببرید

 

انواع استایل شلوار زنانه

شلوار استایل کالج

شلوار استایل کالج : این سبک پوشش بدست فرهنگ آموزان ثروتمند در شمال شرقی آمریکا به وجود آمد.ظاهر پوشش آنها کاملا مزین بود وتفاوت آنها با سایر نزاکت آموزان سبب برپایی اشکال فرهنگی به نام پرپ شد .

انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه کالج

شلوار زنانه در این استایل قدی مناسب دارد وکوتاه نیست بسیار مرتب دوخته شده وبا رنگ مناسبی که بیشتر تیره می باشد ابهام کفش کالج به اتفاق این مدل شلوار بسیار مناسب است . شلوار استایل کالج می تواند شلوار جین با رنگ واندازه مناسب نیز باشد .برطبق استایل شناسی این سبک زیاد در ایران دیده نمی شود .

شلوار استایل اگزوتیک

شلوار زنانه اگزوتیک

شلوار استایل اگزوتیک : جسارت وشجاعت در پوشش افراد طرفدار استایل اگزوتیک موج می زند . هر چیز شگفت و نا آشنایی بدون هیچ محدودیتی می تواند در این استایل بهره‌گیری شود.شلوار استایل اگزوتیک حائز گلدوزی ، چاپ الگوهای موزاییکی شکل وتزیینات بسیار وخاص این سبک است .البته شلوار زنانه در این سبک دارای رنگی فاخر است تمام پوشاک های موجود به سبک اگزوتیک مرموز وجذاب می باشند .

انواع شلوار زنانه

شلوار استایل تام بوی

شلوار استایل تام بوی : استایل تام بوی ویژه دخترانی است که علاقه زیادی به راحتی پوشاک های پسرانه دارند اما تمایل دارند ویژگیهای دخترانه خود را نیز نشان دهند . دختر خانم هایی است که به تفریحات و شیوه فکر های پسرانه اغلب از گونه دخترانه آن علاقه دارند ؛ اغلب به استایل تام بوی رو می آورند .

انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه تام بوی

شلوار استایل تام بوی شلوار های جین و پارچه ای راسته می باشد ویا کت شلوار مردانه وهودی وپیراهن های مردانه ی اورسایز است. کفش در این استایل بدون پاشنه بوده واز اکسسوری های پسرانه به همراه این پوشش کاربرد می شود .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *