5 مدل دامن تابستانی بلند و روش ست کردن آن‌ها : در این پست 5 نمونه دامن تابستانه بلند و شیوه ست گشتن آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد . قطعا دامن‌های تابستانه در این موقع های گرم به کار‌ هر خانمی خواهند آمد . در کل دامن‌ بلند‌ یا ماکسی آیتمی است که در قفسه لباس هر خانمی می‌تواند جای بگیرد . فرقی نمی‌کند استایل یا شکل اندام شما به چه‌نحو است ، دایماً یک دامن‌ بلند زنانه مناسب برایتان پیدا‌ خواهد شد ! با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

دامن‌ها معمولا پوشاک هایی تابستانه به شمار‌ می‌روند . دامن‌ را علاوه بر میهمانی های تابستانه می‌توان به جای شلوار جایگزین‌ استایل خیابانی زنانه کرد و به دلیل راحتی و خنکی اتفاقا یک گزینش خوب برای روزهای گرم سال است .

اگر خواهان بهترین ایده برای پوشیدن دامن‌ ماکسی می‌گردید ما این بخش پیشنهادهای زیبایی برای شما داریم .

۱- دامن‌ بلند‌ مشکی

دامن بلند‌ سیاه یکی از شیک‌ترین پوشش هایی می باشد که هم قادر خواهید بود در استایل هرروزه ، هم برای مهمانی‌های کوچک‌ و هم در ست مجلسی‌ زنانه از آن بکارگیری نمائید .

ویژگی مختص دامن سیاه این می باشد که‌نه‌ تنها قامت شما را زیبا و کشیده‌تر نمایش می‌دهد بلکه دست شما را در گزینش لباس بالاتنه باز می‌گذارد .

پیشنهاد ما این می باشد که چنانچه دنبال دامن‌ ماکسی مشکی رنگ می‌روید لباس بالاتنه‌ی خویش را رنگی یا حتی طرح‌دار انتخاب کنید و اجازه‌ دهید دامن به عنوان زمینه‌ای برای تابیدن بخش بالاتنه دیده گردد .

5 مدل دامن تابستانی بلند

5 مدل دامن تابستانی بلند

 

۲- دامن‌ تابستانه بلند‌ سفید

برای داشتن یک تیپ جذاب زنانه دامن‌ بلند‌ راسته‌ی سپید می‌تواند یکی از عالی ترین انتخاب‌ها گردد .

رنگ سفید بدون‌تردید این نمونه را سزاوار استایل‌های تابستانه می‌کند . دامن بلند‌ سپید را خوب تر است با پوشاک های بالاتنه‌ی (تاپ یا تیشرت) رنگ روشن‌ و ترجیحا خنثی نظیر کرم ست نمائید و ترکیب رنگی استایلتان را روشن نگه دارید .

برای انتخاب کفش قادر خواهید بود دنبال اشکال صندل تابستانی بروید یا یک انتخاب متمایز مانند نیم‌بوت پوست با رنگ‌های کرم یا قهوه‌ای داشته باشید . ست کردن دامن بلند‌ سفید با نیم‌بوت به شما یک ترکیب‌ و استایل وِستِرنی زیبا می‌دهد .

5 مدل دامن تابستانی بلند

5 مدل دامن تابستانی بلند

 

۳- دامن بلند گلدار

این آیتم می‌تواند به آیتم همیشگی کمد پوشاک تابستانی شما مبدل شود؛ انتخابی عالی که اصلا هم از مد نمی‌افتد .

دامن‌های بلند گل‌دار در بیشتر موارد عالی ترین انتخاب برای ایجاد یک استایل بوهو (بوهمین) تابستانی هستند . برای اینکه یک ست پوشاک بوهو برای تابستان بسازید دنبال یک دامن‌ بلند گلدار با الگو های ظریف و رنگ‌های طبیعی بروید و بعد قسمت بالاتنه را با یک تاپ‌ فری سایز و در آخر استایلتان را با یک صندل بندی زیبا تمام کنید .

دقت کنید که در حالیکه الگو گل‌افشان برای استایل بوهو شایسته است ، طرح گل بزرگ استایل شما را به روزتر نشان می‌دهد .

استایل بوهو را قادر خواهید بود با اشکال اکسسوری ، گردنبند ، دستبند و پابند‌های‌ ویژه تمام نمائید .

5 مدل دامن تابستانی بلند

5 مدل دامن تابستانی بلند

 

۴- دامن‌ ماکسی فاق‌بلند

اکر هیکل باریکی دارید و ترجیح می‌دهید قد بلندتر به نظر برسید این الگو دامن‌ زنانه را گزینش نمائید . دامن‌‌های‌ ماکسی فاق‌ بلند قدم های شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند .

اما برای اینکه به عالی ترین تلفیق برای بلند‌ قد دیده شدن‌ برسید ضروری است لباس بالاتنه را با نکته‌بینی انتخاب بکنید . تاپ‌‌های‌ ظریف‌ یا بهتر‌از‌آن نیم‌تنه‌های تابستانه گزینش های قشنگی می باشند . درصورتی‌که علاقه مند به تاپ‌ و نیم‌تنه نیستید قادر خواهید بود دنبال یک شومیز زنانه بروید منتها دو دکمه‌ی پایین آن را باز بگذارید و پایین‌ شومیز را درست‌ بالای نافتان گره بزنید تا فاق‌ دامن‌ کاملا دیده‌ شود .

نکته‌ی دیگری که ضروری خواهد بود راجع به دامن‌های فاق بلند‌ زنانه بدانید این می باشد که بخش بالاتنه‌ی پوشاک حتما باید یا الگوی به صورت کامل یکسانی با دامن‌ داشته باشد‌ یا کاملا ساده و با رنگی خنثی باشد‌ .

5 مدل دامن تابستانی بلند

5 مدل دامن تابستانی بلند

 

۵- دامن‌ بلند‌ پیله‌دار

دامن‌های بلند‌ پیله‌دار به دلیل مدل سازی شگفت انگیزی که دارند یکی از گزینش های بی‌عیب برای استایل‌های مهمانی و مجلسی بوده است .

برای ساختن یک استایل ویژه و چشمگیر دامن‌های مجلسی‌ بلندی را گزینش نمائید که پیله‌‌های‌ بزرگ‌ و پهن و جنس پارچه‌ی کلفت و سنگین‌تری دارند . اما برای یک استایل به روزتر دامن‌های بلند با پیله‌‌های‌ کوچک و ظریف‌ مشابه پلیسه و پارچه‌ی نرم و لخت را گزینش کنید .

هر نوع از طرح های دامن‌ بلند‌ پیله‌دار را که گزینش می‌کنید به خاطر داشته باشید استایلتان را با یک دمپایی پاشنه بلند‌ ظریف تمام نمائید .

5 مدل دامن تابستانی بلند

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *