استایل پاییزی شیک و جدید : با آمدن موعد قشنگ و رنگین خزان و سرد‌شدن‌ هوا‌ ، بهتره که تغییراتی رو در استایل خود ایجاد کنید تا هم در روز‌های‌ پاییزی ، حس گرمای زیادتری داشته باشید و هم با داشتن یک استایل پاییزی زیبا و نوین ، عالی ترین و جاویدان ترین خاطره‌ها رو از خزان 1400 برای خود خلق کنید .

اگر در پی ایده‌ گرفتن‌ از نمونه مانتو نو پاییزی 1400 و استایل دخترانه و زنانه برای خزان امسال بودید ، به شما پیشنهاد می دهیم حتما در امتداد با مُدانا پلاس همراه باشید و گروهی از بروزترین و زیباترین نمونه های مانتو پاییزه 1400 و 2021 را به همراه تیپ های قشنگ و زیبای دخترانه و زنانه با پوشاک و مانتو پاییزی را رویت بکنید و در پاییز‌ امسال ، تیپ‌ و استایلی بسیار زیبا و ویژه داشته باشید .

چگونه استایل پاییزی قشنگ و به روز داشته باشیم ؟

پاییز امسال هرچند به علت سرایت مریضی کرونا؛ رنگ و عطر دایمی رو نداره ولی زندگی همچنان ادامه‌ داره و بایست با خلق امید‌ به زندگی افزون‌تر ، حس بی‌رغبتی و یاس رو از خود دور‌ کنیم تا بتونیم در وضعیت جاری هم از زندگی عالی ترین بهره‌جویی رو داشته باشیم و به میزان بسنده لذت‌ ببریم !

لباس و استایل پاییزی همواره دلنشین و ویژه هست و درصورتی‌که مقداری ابتکار در تیپ‌ و استایل پاییزی صرف کنیم ، میتونیم در وقت های سرد‌ پاییزی ، حس شگفت انگیزی داشته باشیم !

قبل از اینکه هزینه زیادی برای خریداری همه آیتم‌های مرتبط به پوشش و استایل پاییزی در حیث بگیرید ، برای شما چند تا روش جذاب فراهم کردیم که میتونید با صرف از این نکات ، تیپ تابستانی خودتون رو به یک تیپ پاییزی زیبا و قشنگ تغییر بدید .

بنابراین پیش از اینکه پوشاک تابستونی رو جمع‌ بکنید ، از نکاتی که در دنباله مهیا کردیم بکارگیری بکنید و تیپ‌ و استایل پاییزی ویژه ای برای خودتون ایجاد کنید :

1 . پیراهن های ساحلی و دراز تابستونی رو جمع‌ نکنید . شما میتونید این پوشش های بلند‌ رو با یک شلوار‌ ساپورت‌ کلفت و گرم بپوشید و با یک کت جین ، چرمی یا کت پشمی کوتاه‌ ، استایل پاییزی زیبا و خاصی برای خودتون خلق بکنید . این پوشاک بلند‌ رو هم میتونید با اقسام کتونی ست بکنید و هم با نیم‌ بوت‌ ، کفش ساق بلند و پوتین بلند‌ مناسب ست گردیدن می باشند .

2 . پوشاک یا ژاکت کش بافت‌ ، کیمونو با پارچه قطور و پانچ ، یکی از انتخاب های بی‌نهایت قشنگ برای موقع پاییز می باشند که میتونید بر روی اقسام تاپ‌ ، تیشرت یا شومیز عادی بپوشید و یک استایل پاییزی دلپذیر و زیبا داشته باشید .

3 . پوشش های تابستانه با رنگهای روشن‌ رو با پوشش های پاییزی که دارای رنگهای عمق‌دار می باشند تلفیق نمائید تا استایل خاص تری داشته باشید . به طورمثال میتونید تیشرت یا شومیز سفید‌ یا شیری رنگ رو در پهلو شلوار‌ ، مانتو پاییزی یا پانچ به رنگ آلویی ، بنفش‌ تیره‌ ، زرشکی ، آجری ، قهوه‌ای تیره‌ ، سبز زیتونی و … بکارگیری کنید و تیپ پاییزی خودتون رو قشنگ تر بکنید .

4 . بکارگیری از شال‌ و روسری‌ دارای مدل و چاپ‌ پاییزی و کلفت هم میتونه رنگ و لعاب بسیار قشنگی رو برای تیپ پاییزی شما خلق کنه و به اضافه شما رو گرم کنه‌ .

5 . بهتره در فصل پاییز چکمه و پوتین بپوشید تا از بارش‌ باران در وقت های پاییزی ، در امان‌ باشید . این چکمه ها به راحتی با شلوار‌ جین ، شلوار‌ پارچه‌ای و لگ یا ساپورت‌ کلفت ست میشن و تیپ پاییزی شما رو کامل می‌کنند . بهتره رنگ پوتین خودتون رو با رنگ پالتو ، ساک ، روسری‌ یا کمربند‌ ست بکنید تا گیرایی زیادی برای تیپ شما ایجاد کنه .

در دنباله چند مدل از نمونه های جدید‌ مانتو پاییزه 1400 و استایل پاییزی دخترانه و زنانه رو مشاهده کنید و ایده‌ بگیرید !

استایل پاییزی شیک و جدید

استایل پاییزی شیک و جدید

استایل پاییزی شیک و جدید

استایل پاییزی شیک و جدید

استایل پاییزی شیک و جدید

استایل پاییزی شیک و جدید

استایل پاییزی شیک و جدید

استایل پاییزی شیک و جدید

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *