چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌ امسال و نحوه‌ی پوشیدن آن‌ها : فصل پاییز‌ فرا‌ رسیده است‌ و زمان آن خواهد بود که پوشاک های جذابتان را برای هوای سرد‌ از کمد در بیاورید . به احتمال‌ فراوان ، تعداد‌ بسیاری از شما به نیمه‌ی دوم سال علاقه‌ی بسیاری دارید؛ برای‌اینکه قادر خواهید بود استایل‌های شیک‌تر و متنوع‌تری داشته باشید و از ظاهر‌ خویش حظ ببرید . در ادامه‌ی این مطلب با مجله‌ی مُدانا پلاس همراه شوید تا با چند ترند زیبا که در پاییز‌ و زمستان امسال مد می باشند آشنا‌ شوید .

۱ . پیراهن‌ جلو‌ باز

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

پیراهن‌های جلو‌ باز به صورت عمومی یکی از آیتم‌های رسمی و الزامی برای هر قفسه لباسی است . فرقی نمی‌کند که پیراهن‌ جلو‌ باز شما سپید می باشد یا طرح‌دار است‌ و یا به رنگ‌های پاستلی است؛ در هر شکل برای استایل‌های متفاوت قادر خواهید بود از آن‌ها بکارگیری بکنید .

چگونه پیراهن‌ جلو‌ باز را بپوشیم ؟

از پیراهن‌‌های‌ جلو‌ باز هم قادر خواهید بود به عنوان یک مانتو و هم به عنوان یک بلوز بکارگیری نمائید . چنانچه قصد دارید آن را به عنوان یک مانتو بپوشید ، قادر خواهید بود در زیر‌ آن یک تیشرت و یا نیم‌تنه بپوشید . به اضافه اینکه می‌‌توانید یک پیراهن‌ جلو‌ باز بپوشید و روی آن یک ژاکت یا کت بپوشید . چنانچه پیراهن‌ جلو‌ بازی‌ که گزینش می‌کنید خیلی وسیع و سایز بزرگ می باشد ، از یک شال روی لباستان بکارگیری نمائید و زیبایی بسیاری به استایلتان بدهید .

۲ . شلوار‌ پارچه‌ای

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

احتمالا همه‌ی شما متوجه شده اید که پوشیدن شلوار‌های‌ جین برای ساعت‌های طولانی‌ در روز‌ امکان‌پذیر خواهد بود خیلی کسالت‌آور باشد‌ . شلوار‌های‌ راحتی‌ و اسلش گزینه‌ی خیلی مناسبی برای جایگزین‌ نمودن شلوار‌های‌ جین در هوای سرد‌ می باشند ، منتها امکان‌پذیر خواهد بود شایسته همه‌ی موقعیت‌‌ها‌ نباشند . یکی از ترندهای امسال شلوار‌های‌ پارچه‌ای می باشند که آسودگی زیادی در مقابل شلوار‌های‌ جین برای پا‌های‌ شما مهیا می‌کنند و از آن جایی که طرح های گوناگون بسیاری دارند ، برای استایل‌های جوراجور از جمله استایل وابسته به کار شایسته خواهند بود‌ .

چگونه شلوار‌ پارچه‌ای را بپوشیم ؟

شلوارهای پارچه‌ای را امکان‌پذیر خواهد بود در مدل ها و الگو های متفاوتی ببینید که هم برای استایل‌های عرفی شایسته می باشند و هم کژوال و روزمره . ازاین‌رو شما قادر خواهید بود آن‌ها را با آیتم‌های متفاوتی ست کرده و استایل منحصربه‌فردی داشته باشید . برای نمونه ، برای یک استایل کژوال قادر خواهید بود آن را به همراه یک تیشرت طرح‌دار ، بافت‌ جلو‌ باز و یک جفت‌ کتانی بپوشید و برای یک استایل عرفی قادر خواهید بود یک کت بارانی‌ دراز یا پالتو به همراه یک جفت‌ کفش‌ پاشنه بلند‌ همراه آن بپوشید و استایلی قشنگ داشته باشید .

۳ . پوشاک ست و هم‌رنگ‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

اگرچه استایل پوشش های ست ، ترند جدیدی نخواهد بود منتها نمی‌توانیم شکایتی از این مبحث داشته باشیم . پوشاک های ست را به سادگی می‌توان با آیتم‌ها و اکسسوری‌های متفاوت تلفیق نمود . در این استایل‌ها با تعیین صحیح اکسسوری‌ها ، قادر خواهید بود به ظاهرتان درخشندگی و زیبایی بسیاری بخشید .

چگونه پوشاک ست بپوشیم ؟

در این استایل ، پوشاک سومی که به استایلتان افزون می‌کنید ، ارزش خیلی فراوانی دارا است برای‌اینکه نمای بسیاری به استایل شما می‌دهد . به این دلیل چنانچه یک کت و شلوار‌ ست و هم‌رنگ‌ می‌پوشید ، خوب تر خواهد بود که لباسی را زیر‌ کت یا مانتوی خویش بپوشید که رنگ مخالف و به اضافه مکملی با رنگ کت و شلوارتان داشته باشد‌ . به اضافه قادر خواهید بود از یک پوشش هم‌رنگ‌ هم بکارگیری نمائید و استایلی مونوکروم و مخصوص داشته باشید . حتما از اکسسوری‌ها برای اتمام نمودن استایلتان بکارگیری بکنید .

۴ . مدل چهارخانه

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

طرح چهارخانه تا حدودی هرسال جز ترندهای مد و فشن می باشد . در حقیقت مدل چهارخانه جز مدل هایی شمرده می گردد که اصلاً از مد نمی رود و شما در هر فصلی قادر خواهید بود به نحوی آن را در استایتان به کار ببرید و استایل جذابی داشته باشید .

چگونه مدل چهارخانه را بپوشیم ؟

طرح‌های چهارخانه به سادگی مناسب هم‌رنگ کردن می باشند برای‌اینکه در هر مدل چهارخانه دست‌کم دو یا سه رنگ متفاوت وجود خواهد داشت و شما قادر خواهید بود آیتم‌های دیگر استایلتان را با آن‌ها سازگار نمائید . شلوار‌ ، دامن‌ ، ژاکت و پیراهن‌‌های‌ چهارخانه گزینه‌های قشنگی برای پاییز‌ امسال خواهند بود‌ . در استایل‌های کژوال و اسپرت از شلوار‌ جین ، یک جفت‌ کتانی و یا پوتین بکارگیری نمائید . احتمالا تفکر بکنید مدل های چهارخانه شایسته استایل عرفی نیستند ، منتها درصورتی‌که مدل های متفاوت چهارخانه را بشناسید قادر خواهید بود طرح شایسته برای استایل‌های وابسته به کار و عرفی را همچنین پیدا‌ بکنید .

۵ . تیشرت و لباس‌ با مدل های گرافیکی

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

شاید بعضی از اشخاص تیشرت‌ها و پوشاکی که مطلب ها و الگو های گرافیکی دارند را ویژه نوجوانان بدانند ، منتها شعار‌ حقیقی ما این خواهد بود که خودتان را برای پوشیدن و تست نمودن پوشاک نو ، پیر‌ فرض‌ نکنید . به اضافه در بعضی مواقع پوشش هایی که مدل های گرافیکی دارند ، به شما این اجازه‌ را می‌دهند تا بی نیاز به بحث‌کردن‌ معنا و یا شعاری را برای دیگران واگو نمائید .

چگونه پوشاک با مدل گرافیکی بپوشیم ؟

این طرح پوشاک به سادگی مناسب ست گردیدن می باشند و شما قادر خواهید بود استایل‌های متفاوتی با آن‌ها داشته باشید . برای نمونه ترکیب‌ نمودن یک تیشرت با مدل گرافیکی به همراه یک دامن‌ ، دقت ها را به سوی شما احضار خواهد نمود . از طرفی دیگر ، شما قادر خواهید بود یک سویشرت یا هودی طرح‌دار را به همراه شلوار‌ جین و یک جفت‌ کتانی بپوشید و استایلی کژوال و خوشگل داشته باشید .

۶ . رنگ‌های روشن‌ و پاستلی

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

هنگامی که هوا‌ زودتر تاریک‌ می گردد و رفته‌رفته باد‌ سرد‌ آغاز به وزش می نماید ، به احتمال‌ فراوان خیلی از اشخاص تحریک می‌شوند تا رنگ‌های تیره‌ بپوشند ، ولی امسال رنگ‌های روشن‌ ، پاستلی و هم رنگ‌های درخشان جز ترندها می باشند و الزاماً باید بدانید که این رنگ‌ها خیلی زیبا هست و ظاهر‌ی با طراوت به شما خواهند داد‌ .

چگونه در پاییز‌ و زمستان رنگ‌های روشن‌ بپوشیم ؟

رنگ‌های روشن‌ را هم قادر خواهید بود باهم‌ تلفیق بکنید و استایلی رنگین و شیک داشته باشید و هم قادر خواهید بود پوشش ها را تک رنگ و مخالف هم گزینش کرده و یک آیتم را با رنگ روشن‌ تعیین کنید؛ این‌چنین پوشاک رنگی شما زیادتر به چشم خواهد آمد .

۷ . پوشاک چرمی

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

لباس‌های چرمی جز پوشاکی می باشند که هر وقتی قادر خواهید بود آن‌ها را بپوشید و هیچگاه از مد نمی روند . شما به سادگی قادر خواهید بود هر آیتمی را با جنس چرمی پیدا‌ کنید؛ شلوار‌ ، دامن‌ ، کت ، ژاکت ، ساک و کفش‌ و حتی پیراهن‌‌های‌ مجلسی‌ . درصورتی‌که به چرم‌‌های‌ طبیعی‌ تمایل دارید ، اطلاع خوب‌ این خواهد بود که با خریداری یک پوشش چرمی اصل ، تا سال‌ها قادر خواهید بود از آن بکارگیری نمائید ، ولی درصورتی‌که چرم‌ تصنعی مورد‌ قبول شما هست ، گوناگونی زیادی در خریداری خواهید داشت . پوشش هایی که تهیه گشته از چرم‌ تصنعی می باشند رنگ‌های گوناگون بسیار هم دارند که قادر خواهید بود برحسب سلیقه‌تان آن‌ها را گزینش نمائید .

چگونه پوشاک چرمی بپوشیم ؟

برای پوشیدن پوشش چرمی اصلا نترسید چون پوشش های چرمی به سادگی ویژگی ست گشتن دارند و بی نیاز به کوشش فراوانی شکل زیبا و منحصر‌ به فردی‌ به شما می‌دهند . شما قادر خواهید بود یک شلوار‌ چرم‌ را به همراه یک بارانی‌ دراز و یک جفت‌ چکمه بپوشید . به اضافه اینکه با داشتن استایل مونوکروم چرمی و سیاه قادر خواهید بود زیبایی فراوانی را به استایل خویش بدهید . اکسسوری‌های چرمی از جمله ساک ، کتانی و دستکش همچنین پیوسته سبب شیک‌تر گردیدن استایل شما می‌شوند . حتما از آن‌ها در استایل‌هایتان بکارگیری بکنید .

۸ . پوشش های برش‌دار

لباس‌های برش‌دار اخیرا جز ترندها شده‌اند ، منتها به نگرش می‌رسد که طرفداران خیلی فراوانی پیدا‌ کرده‌اند . برش‌‌ها‌ روی پوشاک امکان‌پذیر خواهد بود روی بخش پشت‌ پوشاک ، بغل‌ لباس‌ ، یا روی گردن ، یا روی شلوار‌ به شکل زاپ باشد‌ . فرقی نمی‌کند چند سالتان می باشد . در هر شکل خوب خواهد بود که یک مرحله حتما این نمونه پوشش ها را تست نمائید .

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چگونه پوشش های برش‌دار بپوشیم ؟

شاید درصورتی‌که همه‌ی پوشش ها را برش‌دار گزینش نمائید ، قدری بیشتر از میزان به نگرش برسد ، منتها قادر خواهید بود یکی از آیتم‌های استایلتان را برش‌دار گزینش نمائید و با هایلایت نمودن و شاخص نمودن پوشاکتان ، استایلی شیک تر و گیراتر داشته باشید .

۹ . بافت‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

چند ترند زیبا برای فصل‌ پاییز‌

یکی دیگر از ترندهای زیبا امسال ، بافت‌‌ها‌ می باشند . بلوز بافت‌ و ژاکت‌های بافت‌ از گزینه‌های اصلی‌ برای داشتن استایلی خوشگل خواهند بود‌ . بافت‌‌ها‌ خیلی متعدد هستند؛ برای نمونه بافت‌ امکان‌پذیر خواهد بود ریز‌ بافت‌ یا درشت‌ بافت‌ باشد‌ . به اضافه اینکه امکان‌پذیر می باشد ساده‌ یا طرح‌دار باشد‌ .

چگونه بافت‌ بپوشیم ؟

بهترین شیوه برای پوشیدن یک بلوز بافت‌ ، ترکیب‌ گشتن آن با یک شلوار‌ جین می باشد . برای تکمیل‌ نمودن این استایل هم قادر خواهید بود یک جفت‌ کتانی اسپرت با آن بپوشید و هم قادر خواهید بود با پوشیدن یک جفت‌ کفش‌ پاشنه بلند‌ استایلتان را رسمی‌تر نمائید .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *