5 ست پاییزه شیک برای خانم ها (بخش دوم) : مانند هر فصلی ، استایل زیبا و کاربردی پاییزه مختصه های ویژه خودش‌ را دارد؛ از آیتم‌هایی که قادر خواهید بود در ست‌‌های‌ پاییزه‌تان از آن‌ها بکارگیری نمائید تا گلچین رنگ‌هایی که با برگ‌‌های‌ رنگین و زیبای درختان در فصل‌ خزان هماهنگی دارند . با دقت به وضعیت ناپایدار هوا‌ گونه آیتم‌هایی که برای فصل‌ پاییز‌ گزینش می‌کنید حتما باید انعطاف ضروری را داشته باشند . آیتم‌های انتخابی‌تان بایستی برای حال‌ و هوای بارانی‌ پاییزی به درد بخور باشند ، بیشتر از حد کلفت و گرم و بیشتر از حد خنک‌ و نازک‌ نباشند تا بتوانید استایل خوبی داشته باشید .

در این نوشته تصمیم داریم 5 ست پاییزه برای استایل‌های قشنگ ، کژوال و اسپرت را به شما ارائه‌ دهیم . با الهام از این ست‌‌های‌ پاییزه می‌تونید آیتم‌های حاضر در قفسه پوشاک را با یکدیگر ست نمائید و آیتم‌های مورد‌‌ نیازتان را بشناسید و تامین بکنید . با ما در مجله‌ی مُدانا پلاس همراه باشید .

1- ست پاییزه‌ با رنگ زرد درخشنده (رنگ سال)

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها (بخش دوم)

زرد درخشنده که به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ گزینش گشته همچنان جزو‌ تلفیق های رنگی ترند خواهد بود . در این ست پاییزه شیک یک بارانی‌ پلی‌استر زیبا به رنگ زرد درخشنده از مارک کیکی‌رایکی را به عنوان آیتم حقیقی گزینش کرده‌ایم . رنگ زرد را می‌توان با رنگ‌های سپید ، سیاه ، طوسی‌ سبز و آبی به خوشگلی ست کرد؛ گزینش ما برای این ست پاییزه اسپرت رنگ آبی و سپید خواهد بود . یک روسری‌ قشنگ با تلفیق رنگی آبی و زرد ، به همراه یک شلوار‌ جین مام‌ استایل به رنگ آبی روشن‌ دیگر آیتم‌های این ست زیبا را تشکیل‌ می‌دهند . در نهایت یک کتانی به رنگ سپید و یک ساک چرمی کم حجم به رنگ سفید‌ شیری این ست زیبا را تکمیل‌ می‌کنند .

2- ست اسپرت کژوال برای فصل‌ پاییز‌

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها (بخش دوم)

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها (بخش دوم)

سویشرت‌ها و هودی‌‎ها یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین موردها در قفسه اسپرت پاییزه می باشند ، آیتم‌هایی که برای هوای سرد پاییزی خیلی مناسبند . در این ست پاییزه یک سویشرت خوشگل زرشکی از مارک جامه‌ پوش آرا را به عنوان آیتم حقیقی گزینش کرده‌ایم . زیباترین تلفیق های رنگی برای آمیختن با رنگ زرشکی ، رنگ‌های سپید ، سیاه ، طوسی‌ ، آبی و سرمه‌ای هستند؛ تعیین ما برای این تلفیق رنگی زیبا رنگ سرمه‌ای خواهد بود که تلفیق فوق‌العاده‌ای با رنگ زرشکی خلق می نماید . به همین مقصود یک شلوار‌ جین آبی تند ، یک کتانی و یک کوله‌پشتی‌ سرمه‌ای را گزینش کرده‌ایم تا تکمیل‌کننده‌ی این ست پاییزه باشند . در نهایت گزینش یک شال‌ طرح‌دار با تلفیق رنگی زرشکی‌ ، سپید و سرمه‌ای ست زیبا پاییزه را تکمیل‌ می‌کنند .

3- استایل ویژه و ترند سال با یک مانتوی پاییزه‌ی منحصر‌ به فرد‌ و جذاب

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها (بخش دوم)

در سال‌های بازپسین بکارگیری از مدل های بومی‌ و محلی‌ همیشه جایگاه‌ ویژه ای در هنر مد جهان داشته است‌ . ترکیب اقسام سوزن‌دوزی‌ ، خامه‌دوزی و سنگ‌دوزی با مدل های جدید طراحی‌ سبب گشته آیتم‌های خیلی زیبا و ویژه ای را در فروشگاه های لباس شاهد‌ باشیم . در فصل پاییز هم اقسام مانتوهای پاییزی طرح‌دار می‌توانند جلوه‌ی زیبا و شگفت انگیزی به استایل شما بدهند . این مانتوی پاییزه از مارک کلوتو که با الهام از سوزن‌دوزی‌های بومیان بندر‌ جاسک دوخته گشته یکی از آیتم‌های خیلی خوشگل و منحصر‌ به فردیست که می‌توان با آن یک استایل ویژه و نو ایجاد کرد .

ترکیب رنگی عالی در مدل مانتو موجب می گردد بتوانیم رنگ‌های جوراجور بسیاری را برای تلفیق در این ست پاییزه در نگرش بگیریم . با دقت به رنگ‌های به کار‌ رفته در مدل مانتو گزینش ما یک شال‌ بافت‌ به رنگ آبی و یک ساک چرمی به رنگ صورتی خواهد بود . برای این که ست بی‌نهایت شلوغ‌ نشود دیگر آیتم‌ها از جمله شلوار‌ و پوتین را به رنگ سیاه گزینش کرده‌ایم . در نهایت گزینش پوتین ارتشی‌ به رنگ سیاه ، ست پاییزه را به استایلی جوان‌پسند ، ویژه و ترند سال تبدیل‌ می نماید .

برای این که ست پاییزه شیک تری داشته باشید و از شلوغی‌ بیشتر از حد در استایل خودداری گردد ، خوب تر خواهد بود یک شومیز یا تی‌شرت سیاه را برای پایین مانتو تعیین نمائید .

4- استایل قشنگ و رسمی‌ با مانتوی پاییزی

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها (بخش دوم)

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها (بخش دوم)

ترکیب رنگ بژ و کرم یکی از تلفیق های رنگی قشنگ و جذابیست که برای تمام زمان ها خوب خواهد بود . در این ست پاییزه یک مانتوی پاییزه قشنگ به رنگ کرم و بژ را از مارک درس‌ ایگو گزینش کرده‌ایم . برای این که این ست پاییزه قشنگ و شایسته استایل رسمی‌ گردد کلیه‌ی آیتم‌های ست را از دسته رنگی بژ و کرم و از میان آیتم‌های زیبا گزینش کرده‌ایم . یک شال‌ ساده‌ی بافت‌ به رنگ کرم ، یک شلوار‌ کرم پارچه‌ای راسته‌ ، یک ساک دستی چرم‌ به رنگ بژ و یک نیم‌بوت قشنگ بژ دیگر آیتم‌های این ست خوشگل پاییزه را تشکیل‌ می‌دهند . کامل ترین زیورآلاتی که قادر خواهید بود برای این ست قشنگ بکارگیری بکنید زیورآلات طلایی‌ و نقره‌ای می باشند . زیورآلات مرواریدی هم برای بکارگیری در این ست پاییزه فوق‌العاده‌اند .

5- ست پاییزه‌ و اسپرت با مانتوی پاییزه گل دار و ویژه

5 ست پاییزه شیک برای خانم ها (بخش دوم)

آیتم حقیقی این ست پاییزه اسپرت و ویژه را یک مانتوی پاییزه خوش‌‌رنگ و گلداری از مارک کلوتو تشکیل می‌دهد . با توجه به این که پیش از این مطرح شد مانتوهای پاییزی از جمله آیتم‌های جذابی می باشند که عالی خواهد بود در قفسه پاییزی‌تان داشته باشید . با دقت به مدل پارچه‌ی مانتو عالی ترین رنگ‌های انتخابی برای تلفیق در این ست پاییزه ، رنگ‌های آبی ، صورتی ، سرخ و سپید می باشند . بنابراین گزینش ما برای این ست اسپرت پاییزی ، یک جفت‌ کتانی رزگلد ، یک ساک صورتی چرم‌ ، یک شال‌ صورتی و شلوار‌ جین آبی می باشد . افزون بر کتانی ، همراه این ست خوشگل پاییزی اقسام پوتین و نیم‌بوت را هم قادر خواهید بود ست نمائید . فقط‌ تلفیق رنگی شایسته را حتما در نگرش بگیرید .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *