ست‌ کردن‌ پوشاک پاییزی و زمستانی : بعد از معرفی‌ رنگ‌های ترند پاییز‌ و زمستان 2021 در مطلب قبلی ، نوبت‌ رسیدگی کردن به چند نکته می‌ باشد . این نکات برای هم‌رنگ کردن پوشش های زمستانی‌ بی‌اندازه کاربردی می باشند و شما را از کلافگی دور‌ می کند با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

۱ _ پاییز و زمستان هوای بسیار سردی دارد ، پس خوب تر می باشد برای این‌گونه موعد ها از رنگ‌هایی که گرم و عمق‌دار می باشند برای خوب تر نمودن استایلتان همراهی بگیرید ، به طورمثال رنگ‌های آجری یا زیتونی در گروه رنگ‌های گرم می باشند و با اغلب پوست‌‌ها‌ تناسب دارند . شاید اکنون با خودتان می‌گویید خب به طورمثال برای‌اینکه آبی رنگ سرد‌ی خواهد بود نمی‌توان آن را برای موعدهای سرد‌ گزینش نمود ؟ نه ، به هیچ وجه این گونه نخواهد بود . شما قادر خواهید بود رنگ‌های سرد‌ و خنثی را با رنگ‌های گرم تلفیق نمائید تا هم استایل قشنگ تری داشته باشید و هم از یکنواختی دور‌ بمانید . ست کردن استایل تک رنگ با رنگ‌های سرد‌ در موعد های سرد‌ اصلاً پیشنهاد نخواهد شد .

نکته : هر رنگی بازه های متعدد فراوانی خواهد داشت و به عنوان مثال درصورتی‌که رنگ قهوه‌ای سوخته‌ به شما نمی‌آید ، نباید بازه های رنگ قهوه‌ای را کاملا کنار‌ بگذارید و به آن فکر نکنید . خوب خواهد بود که در این‌گونه شرایطی بازه های گوناگون رنگ قهوه‌ای مانند عسلی تند یا کاکائویی را تست نمائید .

ست‌کردن‌ پوشاک پاییزی و زمستانی

ست‌ کردن‌ پوشاک پاییزی و زمستانی

۲ _ در پاییز‌ و زمستان 2021 تیره‌ یا روشن‌ بپوشیم ؟ خب درصورتی‌که توجه بکنید در رنگ‌هایی که به عنوان ترند پاییز‌ و زمستان 2021 معرفی‌ کردیم هم‌رنگ‌ روشن‌ و هم‌رنگ‌ تیره‌ وجود خواهد داشت ، شما کدامیک را زیادتر می‌پسندید ؟ به صورت عام رنگ‌های تیره‌ و متمایل به تیره‌ برای موعد های سرد‌ مطلوب تر هستند ، منتها همانطور که اشاره کردیم تک رنگ بودن‌ چشم‌ها را خسته‌ می نماید ، ازاین‌رو درصورتی‌که رنگ غالب‌ استایل شما تیره‌ می باشد ، عالی ترین عمل این خواهد بود که از رنگ‌های روشن‌ هم در لباس خویش بکارگیری بکنید . اگرچه که گزینش رنگ به پسند هم بر می‌گردد‌ و ویژگی هایی شبیه رنگ پوست‌ و چاق‌ یا لاغر‌ بودن‌ هم حتما باید در تعیین رنگ پوشاک مورد‌ دقت قرار بگیرند .

ست‌کردن‌ پوشاک پاییزی و زمستانی

ست‌ کردن‌ پوشاک پاییزی و زمستانی

۳ _ معجزه اکسسوری را در قشنگ نمودن استایلتان کم ندانید. حتی درصورتی‌که یک استایل کاملا راحت و خنثی را برای فصل پاییز و زمستان 2021 خودتان تعیین کرده باشید ، بکارگیری از زیورآلاتی که رنگ بانشاط و گرمی‌ دارند استایلتان را به کل دگرگونی خواهد داد‌ . برای نمونه زیورآلات به رنگ طلایی‌ با اغلب پوست‌‌ها‌ متناسب می‌شوند و خیلی‌ دل‌واپسی ست‌کردن‌ ندارند ، ولی از سویی دیگر گلچین اکسسوری‌ای نظیر گوشواره فیروزه‌ای حتما باید با دقت به رنگ پوست‌ انجام‌ بگیرد . بکارگیری از قانون‌ مکمل‌ در گزینش زیورآلات عقیده بسیار جذابی خواهد بود ، به طورمثال درصورتی‌که پوشاک های زمستانی‌ شما به رنگ آجری می باشند ، بکارگیری از گوشواره ، دستبند یا گردنبندی به رنگ آبی یا آبی کاربنی پوشش‌تان را از نظر نسبت رنگ کاملا تکمیل‌ خواهد نمود .

ست‌کردن‌ پوشاک پاییزی و زمستانی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *