رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲ : رنگ های ترند پاییز‌ 1401 را بشناسید تا بتوانید یک استایل قشنگ و زیبا داشته باشید . چه رنگهایی در پاییز‌ 1401 ترند می باشند چه رنگهایی را می توانیم در پاییز‌ 1401 بپوشیم ؟ رنگ ترند پاییز‌ 2022 کدام‌ خواهد بود ؟ با ما همراه باشید در مُدانا پلاس

رنگهای ترند پاییز‌ 1401 کدامین رنگها می باشند ؟ با پایان موعد تابستان تقریبا همگی ما به خریداری پوشاک پاییزی نظیر اقسام پوتین و پالتو احتیاج پیدا‌ خواهیم نمود . پوشاکی که در پاییز‌ به تن می کنید به علت سازگاری یافتن آن با آب و هوای فصل پاییز می تواند بازه فراوانی از رنگها را دربر گیرد . همان گونه که در جریان هستید رنگهای نود و گرم برای موعد تابستان رنگهای مطلوبی می باشند . ولی چنانچه تصمیم دارید امسال را اندکی متمایز تر لباس به تن کنید به چند تا از نکات گفته شده ما دقت بکنید . تا پاییز‌ امسال استایل متمایز تری داشته باشید .

در گام نخست رنگهای اصلی‌ استایل خودتان را گزینش نمائید و پس‌ازآن باقی رنگهای کامل کننده آن را به استایل خودتان افزون نمائید . چند مورد‌ از رنگهای ترند پاییز 1401 را با یکدیگر بازبینی خواهیم نمود .

سبز رنگ امیدواری در کنار سیاه باعظمت

در سال 1401 سبز یکی از رنگهای ترندی خواهد بود . همان گونه که در نیمه اول سال مشاهده نمودید سبزهای شیک و ویژه ای مد شده بودند . با آمدن فصل‌ پاییز‌ هم رنگ سبز را در فهرست رنگهای ترند پاییز‌ 1401 مشاهده می کنیم . رنگ های سبزی که در پاییز‌ امسال قادر خواهید بود آنها را در استایل خود به کار ببرید اندکی از سبزهای ترند گشته در نیمه اول سال تیره‌ تر می باشند و در بیشتر موارد با رنگهای تیره‌ ست می شوند تا تیپ شما مدل پاییز‌ی به خودش بگیرد . عالی ترین مورد برای ست کردن رنگ سبز رنگ سیاه است . این دو تلفیق می توانند بسیار زیبا و ویژه باشند .

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

 

کهربایی رنگ همواره ترند برای فصل پاییز‌

رنگهای قهوه ای ، نارنجی ، زرد و کهربایی در حالت عام متذکر پاییز‌ و برگ‌های‌ پاییزی می باشد . چنانچه قصد دارید استایلی بسیار خاص داشته باشید و از پوشیدن رنگهای روشن خوشتان می یاد تلفیق کهربایی به همراه سپید را حتما تست بکنید . رنگ کهربایی به علت تناژ ویژه ای که داراست آن را قادر خواهید بود در تمام وقت ها به تن کنید . گرچه چنانچه از آن گروه اشخاصی می باشید که طرفدار رنگهای روشن‌ حتی در موعد های سرد‌ سال می باشید این تلفیق را حتما تست نمائید . رنگ کهربایی شاد‌ و در عین‌ حال‌ رنگی سنگین و باهیبت می باشد . به تن کردن پالتوهای کهربایی و یک‌دست کردن آن با شلوار‌ و کتانی سپید یا شیری گزینش مطلوبی خواهد بود‌ . درصورتی‌که تصمیم دارید شاد‌ و روشن‌ بودن‌ این رنگ افزون‌تر مشاهده گردد قادر خواهید بود آن را با رنگ مشکی هم ست بکنید . این رنگ هم برای استایلهای اسپرت و هم برای استایلهای ساده مناسب خواهد بود‌ .

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

 

نارنجی آکنده از انرژی‌

نارنجی از رنگهای محبوب در فصل‌ پاییز‌ خواهد بود و جز رنگهای ترند پاییز‌ 1401 هم هست . زیرا متذکر زردی طبیعت‌ می باشد و همانگونه که در جریان هستید رنگبندی استایلها در فصل‌های‌ مختلف از طبیعت‌ الهام می گیرند . درصورتی‌که قصد دارید استایلی داشته باشید که بسیار فوق العاده باشد پاییز‌ امسال رنگ نارنجی را حتما در نظر داشته باشید . رنگ نارنجی را قادر خواهید بود با رنگهای طوسی‌ ، قهوه ای ، مشکی‌ و حتی سپید هم هماهنگ بکنید . درصورتی‌که مایل‌ خواهید بود استایل شاد‌ تری داشته باشید تلفیق جین آبی تیره‌ و نارنجی هم خیلی خوب خواهد بود‌ .

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

 

زیتونی، رنگ ترند پاییز‌

زیتونی از رنگهای زیبا و محبوبی خواهد بود که پاییز‌ 1401 ترند گشته است . این رنگ در حالی که ظاهر زیبایی دارد وقار و متانت را به استایل شما عطا می کند . شما قادر خواهید بود با تلفیق رنگهای کرم ، زیتونی و قهوه ای یک استایل قشنگ و متمایز در پاییز‌ امسال برای خود ترتیب دهید . این تلفیق رنگی در اکثر موارد برای استایلهای رسمی‌ به درد بخور می باشد .

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

 

رنگ زرشکی

زرشکی از جمله رنگهایی خواهد بود که در فصل پاییز و زمستان معمولا‌ هر سال بسیار طرفدار خواهد داشت و امسال هم در فهرست رنگهای ترند پاییز‌ 1401 خواهد بود . کت‌های‌ اور و بلند‌ پاییزی را از خاطر نبرید . شما قادر خواهید بود این کت‌ها‌ را به همراه شلوار‌های‌ مام‌ استایل و پوتین های پاشنه دار به تن کنید و یک مدل متمایز از استایل را تست بکنید . رنگ زرشکی را تلاش نمائید با یک رنگ خنثی مانند سیاه و یا طوسی‌ روشن‌ هماهنگ نمائید .

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

 

کافه کاراملی رنگی جذاب

چنانچه شما هم از آن گروه اشخاصی خواهید بود که به استایلهای ساده و یا رسمی‌ تمایل دارید حتما در قفسه پوشاک پاییزه ی خودتان امسال یک تلفیق رنگ کاراملی و سپید را داشته باشید . این تلفیق به استایل شما یک انرژی‌ ویژه عطا خواهد کرد . رنگ کافه کاراملی در عین‌ وقار یک رنگ بسیار‌ پر انرژی‌ خواهد بود زیرا برگرفته‌ از کارامل و کافه‌ خواهد بود که انگیزه ای انرژی‌ دهنده می باشد .

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

 

صورتی یک رنگ فانتزی و جذاب

صورتی رنگی خواهد بود که استایل شما را فانتزی‌ تر نمایش خواهد داد‌ . چنانچه در گزینش رنگهای ترند پاییز‌ امسال در پی یک استایل ساده و یا اسپرت فانتزی‌ می باشید قادر خواهید بود رنگ سیاه و صورتی کم‌رنگ‌ را با یکدیگر تلفیق نمائید . صورتی و سپید و سیاه یک تلفیق بسیار خوب خواهد بود‌ و یکی از محبوب ترین تلفیق های این پاییز‌ به حساب می آید . چنانچه تصمیم دارید به قرارهای صمیمانه بروید این رنگ می تواند شایسته باشد‌ .

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

 

آبی یخی به عنوان رنگ مد امسال

چنانچه بخواهیم اندکی از رنگهای گرم دوری کنیم و یک رنگ سرد‌ ویژه را برای زمان های نسبتا خنک پاییز‌ گزینش کنیم می توانیم این رنگ را مد نظر قرار دهیم . این رنگ را قادر خواهید بود با بازه ای از طوسی‌ روشن‌ و تیره‌ و یا سیاه خیلی خوب ست نمائید . این تلفیق می تواند استایلهای رسمی‌ اداری‌ و یا استایلهای ساده را خیلی خوب پشتیبانی نماید . چنانچه تصمیم دارید از استایل دانشجویی در زمان های پاییز‌ بکارگیری نمائید این تلفیق گزینه مطلوبی خواهد بود .

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

 

رنگ نیلی از رنگهای ترند پاییز‌ 1401

رنگ نیلی یک رنگ دلنواز در فهرست رنگهای ترند پاییز‌ 1401 و همه موعد های سال خواهد بود . زیرا از بازه رنگی آبی برای ایجاد کردن آن بکارگیری گشته است‌ و در عین‌ حال‌ که حس آسودگی را به شما القا‌ می نماید رنگی متین و شایسته برای اغلب استایلها است . شما قادر خواهید بود این رنگ را همراه با کرم و یا طوسی‌ همراه با شکلاتی و یا کرم خیلی خوب ست بکنید .تا یک تلفیق پاییزی جذاب بسازید . پاییز امسال متمایز تر‌ از‌ هر سال دیده شوید و از تلفیق های جدید بکارگیری نمائید تا عالی بدرخشید .

رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۲

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *